דוגמה לתפריט האכילה הסודי סודי של תום

9/9/13 תוכנית תזונה אישית של תום. שלב 2. (תפריט ל3 שבועות – עד ה2/10/13)

תירגעו, זה רק המבחר זה לא ארוחה אחת...

תירגעו, זה רק המבחר זה לא ארוחה אחת…

 

דוגמא לתפריט אכילה שלי:

הערות האוכל וכותב הבלוג: למטה יש דוגמא לתפריט אכילה שהמאמן שלי כתב לי, בערך חודשיים לתוך התוכנית+ הערות של המאמן שלי על השינוי של התפריט הזה מהתפריט שקדם לו.

שימו לב לכמות הארוחות ביום – 5 (לא כולל ארוחה אחרי אימון)! שימו לב לכמות החלבון הגדולה יחסית לכמות הפחמימות והשומן שמרכיבים כל ארוחה. שימו לב למרווח הזמן בין ארוחות… ככה נראית שגרת האכילה שמותאמת ליעדי הנוכחי שלי. כיום התפריט שלי שונה אמנם, אך רק בכמויות ובמרכיבים. זמני הארוחות והמרווחים נשארו זהים. אה, וכן, התוכנית הזאת היא התקדמות משלב 1, והיא מותאמת לתוכנית האימונים שלי. שלי! אז לא להתחיל לאכול ככה ממחר כי מדובר בWork in progress. חוץ מזה נראה לי שצריך אישור של המאמן שלי לפני. בכל מקרה, מעורר תאבון לא…

 

בוקר (~9:00): פרוסת לחם מלא+ חצי גביע קוטג 1%+ חצי כף חלבון+ 3 שקדים+ 2 ירקות

 

צהריים (~12:00): חזה עוף\חזה הודו\ דג פילה (עד 160 גר')+ אורז/פסטה (60-55 גר')+ 2 ירקות + כפית שמן זית.

 

אחה"צ (~16:00): פחית טונה במים+ 2 פריכיות אורז+ 2 ירקות+ טחינה גולמית

 

ארוחה לאחר אימון: כף וחצי של חלבון+ תמר 1.

כשעה לאחר ארוחה אחרי אימון יש לאכול ארוחה מלאה לפי התפריט.

 

ערב (~19:30): 4 ביצים (1 מלאה)+ 3 פריכיות אורז+ כפית שמן זית+ 2 ירקות.

 

* לילה (~22:30) חצי גביע קוטג' 1%+ גביע ביו 0%+ פריכת אורז 1+ 3 שקדים

 

הערות:  – ארוחה קבועה. לא ניתנת להחלפה.

 

–        מרווח של כ3-4 שעות בין ארוחות.

 

–   קיצצתי לך כ180 קלוריות פחות ממה שהיה לך עד כה ,הקיצוץ נלקח בעיקר מהפריכיות אורז  ומהארוחה של 12 בצהריים –גם התפריט הזה הוא ל3 שבועות ואחרי התפריט הזה וגם אחרי שתאבד עוד כ2 קילו מהתפריט נתחיל לעשות לך שינוי באוכל עצמו .

 

–        יום שישי: מנה מותרת לבחירתך.

בהצלחה

 

 

 

 

 

כתיבת תגובה