אודות

מה זה בכלל Tom Gets in Shape

פוסט מס' 1, אשר יעסוק בשאלות מה בבלוג, מי אני? למה אני? ולמה שיהיה לך אכפת בכלל.

מי אני:  תום ברקן; סטודנט, ברמן, ג'נטלמן. גובה:  1.82משקל: מקסימום: 86, מינימום 73.5 (נכון ל13-4-14).

מה בבלוג: הבלוג הוא דרך שלי לעזור לכם לעזור לי. פתיחת הבלוג הזה היא התחייבות שלי לעצמי ובעצם לכל מי שיקרא, להמשיך במסלול שאני נמצא בו בדרך למטרה להיות יותר בכושר (באופן כללי) או לחלופין Get in Shape.

בבלוג תמצאו קישורים לאתרים בנושא תזונה ופיתוח גוף שאני ממליץ עליהם, טיפים לתזונה נכונה והצצה לתפריט הסודי שלי, קצת על אימונים אירוביים (ריצה, שחייה) קצת על אימונים אנ-אירוביים (חדר כושר), דו"ח מעקב מצולם ומפורט של ההתקדמות שלי (בת למעלה מ6 חודשים כעת, ופחות 11 קילו נכון לכתיבת שורות אלו)… בקיצור, אני אנסה להעלות כל דבר שעוזר לי ואני חושב שיוכל לעזור גם לאחרים.

למה אני: למה לא? כי אני דוגמא לכך שכל אחד יכול, רק צריך להחליט. מעולם לא הייתי ספורטאי מצטיין ואבי אינו המאמן האולימפי להרמת משקולות לשעבר של רוסיה שהיה נותן לי לשחק במשקולות של 5 קילו בעריסה. אני הבחור הפשוט שהסתכל יום אחד במראה והחליט ש"המראה העגלגל לא הולם אותו (טוב, זה לא בדיוק הסיפור אבל זה הלך הרוח) ואז החליט לקחת את עצמו בידיים.

למי שכבר נמצא בשגרת אימונים, אני מקווה שהבלוג יוכל לחדש קצת על אימון זה או אחר או אולי לתת טיפ מקורי על תזונה שיחדש ויעזור. כמובן שאשמח גם לקבל טיפים כאלה מקוראים אחרים. בנוסף, אני מקווה שהבלוג הזה יעניין את כל מי שרוצה להתחיל להתאמן או אולי לנסות לאכול קצת יותר נכון ולא יודע איך; אך יותר מכל הייתי רוצה לקרוא תגובה ממישהו שנתקל בבלוג הזה בטעות, קרא קצת על הבלוג , קצת עלי, ואז הקליק על קישור לכתבה מעניינת אחרי זה לאתר אינפורמטיבי ולבסוף החליט לעשות זה – להיכנס לכושר. אם אני מצליח שיהיה לי קורא אחד שכזה הרי שהבלוג הזה עשה את משימתו.

למה שיהיה לך אכפת: מה עוד לא קיבלת תשובה על זה? תקרא קצת על אחד הנושאים שבבלוג, להזיק זה לא יוכל.

ב-ה-צ-ל-ח-ה…

כתיבת תגובה